Вітрове скло на автомобіль будь-якої марки і моделі має різні опції:
Молдинг – кріпильний елемент між склом і кузовом. Він знижує рівень шуму і не пропускає воду в автомобіль. Крім молдинга в якості кріпильних елементів на склі можуть перебувати фіксатори і кліпси.
Тримач дзеркала – це кріплення для центрального дзеркала заднього виду.
Датчик дощу – це система, яка виявляє в автоматичному режимі дощ, коли він потрапляє на вітрове скло, запускає роботу склоочисників. Чим інтенсивніше дощ, тим вище швидкість роботи склоочисників.
Датчик світла – включає автоматично фари автомобіля при поганому освітленні, наприклад при проїзді через тунель. Коли автомобіль виїхав з тунелю, світло автоматично вимикається.
Датчик запотівання або датчик «туману» – визначає ступінь вологості і температуру на внутрішній поверхні скла і, щоб скло не пітніло, спочатку автоматично включає обдув лобового скла, а якщо цього недостатньо, то включає кондиціонер.
Функція підігріву лобового скла дозволяє позбутися від запотівання скла всередині салону автомобіля, а також в короткий термін розтопити лід і сніг на склі.
Антена являє собою вбудовані в лобове скло тонкі провідники, які здатні приймати сигнал. За рахунок хорошої акустики і електромагнітної чутливості антена добре ловить сигнали TV, GPS, радіо, мобільних телефонів.
Камери нічного бачення, руху по смузі, камера адаптивного світла, розпізнавання дорожніх знаків) полегшують процес водіння в складних умовах на дорозі. Камери на лобовому склі сумісні або є частиною технології ADAS – сучасних систем допомоги водієві. При заміні скла з камерою потрібно калібрування камери відповідно до керівництва по експлуатації від виробника.
Head Up Display – проекційний дисплей, що відображає всі потрібні водієві дані на лобовому склі машини.